Blockchain i Criptomonedes – FECOM (Lleida)

0 0
Read Time:34 Second

Aquest matí, en el marc de la 2a Setmana Digital que organitza la FECOM-Lleida, he pogut parlar de la tecnologia Blockchain i de les Criptomonedes.

L’objectiu d’aquesta ha estat apropar les possibilitats, i les oportunitats que s’obren, de la tecnologia Blockchain, contextualitzar la Transformació Digital i com afecta ja al sector econòmic, financer, monetari i les relacions comercials i empresarials. Alhora fer una aproximació al perquè del Bitcoin i l’emergència de les criptomonedes i com interpretar el seu potencial en l’intercanvi i la inversió.

Podeu descarregar-vos el document de presentació i si teniu qualsevol dubte, pregunta o qualsevol altra resto a la teva disposició a info@alexmoga.cat

[download id=»2453″]

About Post Author

Alex Moga

La tecnología y su aplicación explicada para las personas y el liderazgo. Caminando hacia el METAVERSO
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *